RSS

Hipp Hipp Hurra!

28 Aug

För på söndag fyller bloggen 1 år! Jag grattar mig själv till att jag, trots att jag är ganska otekniskt lagd, har lyckats få min blogg någorlunda som jag vill ha det. Det har varit  är förbaskat kul att skriva om sina läsupplevelser här och det är jätteroligt att läsa kommentarerna efteråt. Och så är det väldigt nyttigt också att sätta sina tankar på pränt för det gör jag så sällan annars.

Jag tänkte att jag skulle ha en liten utlottning eller nå’t för att fira födelsedagen. Men jag får avvakta lite. På söndag ska jag nämligen springa Tjejmilen! Det känns lite läskigt och trots flitig träning de senaste tion månaderna så känns 1 mil fruktansvärt långt! Men jag ska kämpa, kämpa, kämpa! Kanske är det någon annan bokbloggare som ska springa? Kul och spännande blir det alla gånger! 🙂

 
4 kommentarer

Publicerat av på 28 augusti, 2009 i Kuriosa

 

4 svar till “Hipp Hipp Hurra!

  1. snowflake

    29 augusti, 2009 at 11:10

    Grattis på ettårsdagen! Och lycka till på milen också. 🙂

     
  2. Karin

    29 augusti, 2009 at 11:31

    Hipp hipp hurra bloggen!! 🙂
    Och lycka till imorgon!

     
  3. Amy

    29 augusti, 2009 at 15:45

    Grattis på ettårsdagen!!!
    Håller tummarna att milen går snabbt! 😉

     

Kommentera

