RSS

Pocket & Prassel: Paket nr 2

11 Okt

Till min hemliga bokvän: Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit ett inlägg förrän nu. Jag fick ditt superfina paket i torsdags redan, men har haft problem med uppkopplingen ett par dagar (avgrävd kabel…). Jag blev väldigt glad, särskilt över ditt bokval!

I mitt paket – skippar bild den här gången eftersom det blev så knäppt förra gången – låg boken Ett land långt borta av Daniel Mason. Jag har inte läst den och inte hans förra, mycket uppmärksammade Pianostämmaren heller, men det här är annars mycket ”min typ” av böcker så jag måste säga att min bokvän imponerar! 🙂 Dessutom fick jag: supergoda jelly beans i alla möjliga smaker, tuggummi, choklad, rosa rattar – paketet var fullproppat med godsaker!

Jag fick en ledtråd också vem min hemliga bokvän är: hon är äldre än jag. Tyvärr syntes inte poststämpeln på det här paketet heller så jag fortsätter att famla i ovisshet. Tids nog får jag ju veta (men jag undrar om de danska jelly beans:en kan ha varit ytterligare en ledtråd?)

Nu har jag två fina pocketböcker som jag ska ta med mig upp till fjällen över jul!

 
1 kommentar

Publicerat av på 11 oktober, 2009 i Kuriosa

 

Etiketter: , , , ,

Ett svar till “Pocket & Prassel: Paket nr 2

  1. Den hemliga bokvännen

    11 oktober, 2009 at 20:15

    Vad skönt att veta att det kom fram och att du är nöjd med bokvalet. Jag har velat massor kring vad jag ska skicka för bok. Jag hoppas även godsakerna passade.

    Jag har undrat om du kunnat se poststämpeln men då vet jag att det inte är så. Jag kan ju avslöja jag bor högre upp i landet än vad du gör.

     

Kommentera

