RSS

Söndagsnöje

11 Okt

1226918053_1219_fullJag hittade det här quiz:et hos En bookaholics bekännelser. Tydligen är jag mest lik Hermione Granger! Jo, jag tackar jag!

”Smart, witty and dedicated your book-a-like is everyone’s favourite witch-in-training, Hermione Granger. You’re studious, amibitious and patient and would prefer to study hard, get good grades and follow your dreams than mess around and miss out on the chance to shine. People sometimes find you a bit ‘know-it-allish’ but most of time its because you actually DO know it all!”

Vem är du mest lik? Få svar här.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 11 oktober, 2009 i Kuriosa

 

Etiketter:

4 svar till “Söndagsnöje

  1. Snöfrid

    11 oktober, 2009 at 18:17

    Gjorde testet för ett par dagar sedan, blev Boromir! Lite förvånande till en början. Men kanske jag är lik honom?

     
  2. frue

    11 oktober, 2009 at 19:50

    Vem är Boromir? Nå’n ur Sagan om ringen? Jag blev också lite förvånad, men jag kanske är en besserwisser… hemska tanke!

     
  3. Den hemliga bokvännen

    11 oktober, 2009 at 20:18

    Jag gjorde också testet och fick svaret Hermione. Och ja, Boromir är en person i Sagan om ringen.

     
  4. Bokomaten

    26 oktober, 2009 at 14:56

    haha, jag blev också Hermione, så totalt missvisande.:-)

     

Kommentera

