RSS

Fel bok för mig… i alla fall just nu

29 Nov

9789173514989S-Blackout

När en spänningsroman inte griper tag om sin läsare, med följden att denna inte bryr sig ett dugg om vad som händer med huvudpersonen, då är det inte bra! Vet inte vad som gick fel riktigt, men Jeff Abbotts Black Out känns bara löjlig och banal. Därför gör jag något jag sällan gör, nämligen struntar i att läsa den andra hälften av den och börjar på en ny i stället. Nästa bok hoppas jag inte gör mig lika besviken. Den heter Utrop, skriven av Céline Curiol och är vår nästa bokcirkelbok! (fast egentligen är jag mer sugen på att läsa något spännande och lättsamt)

 
1 kommentar

Publicerat av på 29 november, 2009 i Böcker

 

Ett svar till “Fel bok för mig… i alla fall just nu

  1. Karin

    30 november, 2009 at 20:22

    Jag är helt nere i Harry Bosch-träsket men ska också ta tag i bokcirkelboken nu. Ikväll och därmed basta.

     

Kommentera

