RSS

Det fungerar!

20 Apr

Hej kära läsare!
Mitt i det vårliga bokbytet så bestämde sig bloggsida.se för att ändra sina spaminställningar – utan att meddela oss bloggare, så klart! Det medförde att jag inte har kommit in på min blogg på en dryg vecka, varken hemifrån eller på jobbet. Jag skickade frågan varför till bloggsida och fick ett ”Goddag Yxskaft” -svar som inte hjälpte mig ett dugg. Sen dess har jag inte hört någonting från dem, trots åtskilliga mail. Dåligt! Hur som helst, NU har jag fått hjälp av min granne att fixa våra inställningar (vi kör nätverk tillsammans) och till min GLÄDJE funkar det igen! Tjohoo! Känner mig som Mamma Mu på gungan! Nu vet jag vad jag ska göra ikväll!

Och till min hemliga bokvän. Jag fick ditt mail igår men kommer att svara här. Tack för att du har haft tålamod med allt strul!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 20 april, 2010 i Böcker

 

3 svar till “Det fungerar!

  1. Hemlig vårvän

    20 april, 2010 at 09:23

    Inga problem, skönt att det fungerar igen!

    //Hemliga vårvännen

     
  2. En bok om dagen

    22 april, 2010 at 16:43

    Vilken dålig service! Det skulle ha retat gallfeber på mig! 😉
    Tur att du fick hjälp!

     
    • frue

      22 april, 2010 at 20:57

      Tro mig, det retade gallfeber på mig men vad ska man göra? Tack igen för din hjälp under blogg-exilen.

       

Kommentera

