RSS

Tävling hos En bokcirkel för alla

04 Maj

Imorgon är sista dagen att vara med i En bokcirkel för allas tävling! I potten ligger Valda verk av T.S Spivet  av Reif Larsen, läs mer här. Varför Ska Just Jag Vinna:

1. Det vore rättvist! Jag har tävlat myket på sistone men inte vunnit. Nu är det min tur! Tycker jag.

2. Jag har känt och klämt på boken på Akademibokhandeln. Den tilltalar mig myket rent estetiskt, men även själva berättelsen lockar. Jag vill läsa den! Äga den!

3. Jag är nyfiken på hur boken kommer att se ut i min bokhylla. Formatet är ju ganska ovanligt. Kommer den att platsa bland mina andra ljusblå böcker? Ja, jag är säker.

4. OM jag skulle vinna, skulle alla andra böcker i min ständigt växande Att-Läsa-hög få se sig omsprungna (omlästa?) av Valda verk av T.S Spivet. Den skulle helt enkelt ges första prioritet! (Och då ska du veta att jag är en synnerligen demokratisk läsare som försöker tillämpa principen ”Först in, först läst”, när det gäller böcker).

Wish me luck!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 4 maj, 2010 i Tävlingar

 

2 svar till “Tävling hos En bokcirkel för alla

  1. violen

    5 maj, 2010 at 16:55

    Jag måste säga att jag gillar din kommentar också, även om det är till nackdel för mig själv….bäst är 1 och 3…….:-)

     
    • frue

      7 maj, 2010 at 21:51

      Tack Violen. Men det hjälpte ju föga… Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång! Och du också!

       

Kommentera

