RSS

Min underbare make…

15 Okt

... som på egen hand fixar en sån fin present till mig på en av sina många resor: Room av Emma Donaghue! Jag vet inte så mycket om boken faktiskt, men den var ju med på Man Booker Prize’s shortlist. Blurben på framsidan av Audrey Niffenegger (hon med en av mina favoriter all time – Tidsresenärens hustru ) lovar gott:

Room is a book to read in one sitting. When it’s over you look up: the world looks the same but you are somehow different and that feeling lingers for days.”

Är han inte världsbäst, så säg?

 
3 kommentarer

Publicerat av på 15 oktober, 2010 i Böcker

 

3 svar till “Min underbare make…

  1. Boktokig

    15 oktober, 2010 at 19:20

    Han är väldsbäst! Kanske han kan ha kurs med min man? 😉

     
    • frue

      16 oktober, 2010 at 17:21

      @Boktokig: Absolut! 😉
      @Bokomaten: jag återkommer

       
  2. Bokomaten

    15 oktober, 2010 at 23:19

    Men vad trevligt med en överraskning! Och jsut den här har jag tittat på i n¨ågon bokhandel (kanske på mässan?) tidigare och tänkt lät förträfflig. Mycket nyfiken på vad du kommer tycka!!

     

Kommentera

