RSS

Den här muffinsen…

16 Nov

… är en fin award som just nu cirkulerar (bok)bloggosfären och idag har även jag fått en (jag niger och tackar Amy för det!)! Och när man belönats med den så följer några skyldigheter, nämligen:

1. Tacka den du har mottagit prisen ifrån
2. Kopiera awarden till din blogg.
3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.

Så på fråga 3 svarar jag… *hmm* Åh, det är så himla svårt, men jag får väl nämna de som jag läser allt nytt av. Dessa är Elizabeth George (Till minnet av Edward), Ian Rankin ( alla om John Rebus, kanske Adress Fleshmarket Close) samt Douglas Kennedy (Den gåtfulle fotografen). Men där finns många fler!

Slutligen skickar jag denna award vidare till mina favoriter just nu:
Bokomaten
Emmas bokhylla
Ingrids boktankar
Snowflakes in rain
Boktoka

 

 
4 kommentarer

Publicerat av på 16 november, 2010 i Kuriosa

 

4 svar till “Den här muffinsen…

  1. Bokomaten

    16 november, 2010 at 22:03

    Söta du, nu måste jag nästan skriva ett litet inlägg.=)

     
  2. Boktoka

    22 november, 2010 at 16:57

    Åh tack snälla söta! Jag såg det först nu. 🙂 Stort tack!

     
  3. snowflake

    28 november, 2010 at 11:36

    Nej men, kära nån, har jag missat detta? TACK.

     
    • Fru E

      28 november, 2010 at 17:35

      Varsågod!

       

Kommentera

