RSS

Söndag=bokbloggsträff i Lund!

19 Feb

Åh, sitter här nu. Snart är det lördagkväll och jag ser så fram emot att det ska bli söndag! Imorgon ska jag ta tåget till Lund och träffa kära Bokomaten, Calliope m. fl och det ska bli sååååå roligt! Jag har packat ner några olästa böcker som jag tänkte försöka byta bort i bokbytet som utlovats. Nu gäller det bara att hitta till lita på SJ:s punktlighet *harkel* och att mitt dåliga lokalsinne ändå gör att jag hittar till fiket där vi ska träffas. Väl på plats tror jag att det kommer att bli riktigt trevligt att ses i IRL!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 19 februari, 2011 i Kuriosa

 

2 svar till “Söndag=bokbloggsträff i Lund!

  1. Bokomaten

    19 februari, 2011 at 18:01

    Jag är övertygad om att det kommr bli trevligt. Fiket ligger mitt emot stationen så du borde kunna hitta. Vi är de som sitter vid en hög böcker med ettt bord under.;)

     
  2. Hanneles bokparadis på Hisingen

    19 februari, 2011 at 19:53

    Det låter jättetrevligt.

     

Kommentera

