RSS

Lund tur och retur

21 Feb

Jag har varit på bokbloggsträff! Mitt första möte med bokbloggare IRL! Häftigt värre! Och vet ni vad? Det var precis så himla jättetrevligt som jag hade hoppats och trott! Allt flöt fint: tåget var i tid båda gångerna, jag hittade till Espresso House utan problem, jag hejade på rätt personer och slog mig ner vid rätt bord. Och jag var inte ens särskilt nervös heller. Det kändes direkt att det här är trevliga, lättsamma människor så jag kände mig hemma med en gång bland Bokomaten, Calliope, The Book Pond, Hannas hörna, Hyllvärmarna och En full bokhylla är en rikedom. Hoppas att det blir fler träffar framöver!

Vi hade ju också ett bokbyte. Det fanns många fina böcker att välja bland. Jag kom hem med tre st: Konsten att tala med en änkling, Och allt är förvridet samt Isak & Billy. Blir fint att ha att läsa framöver.

 
6 kommentarer

Publicerat av på 21 februari, 2011 i Kuriosa

 

6 svar till “Lund tur och retur

  1. Bokomaten

    21 februari, 2011 at 22:05

    Klart det blir fler träffar! Så himla, himla roligt att träffa dig!=)

     
    • Fru E

      21 februari, 2011 at 22:39

      @Bokomaten: Detsamma! Önskar bara att jag hade hunnit prata lite mer med dig, men det får vi ta nästa gång!

       
  2. Bokomaten

    22 februari, 2011 at 09:43

    JA! Fler träffar.=)

     
  3. a-lo

    22 februari, 2011 at 10:31

    Ja, du måste komma fler gånger! Måste som sagt reda ut det här med ev. gemensamma bekanta 😉

     
  4. Cecilia

    22 februari, 2011 at 15:41

    Jag hänger också gärna på igen! Kanske får ha roterande placering, så att man hinner snacka med alla. 🙂 Mkt trevligt i vilket fall!

     

Kommentera

