RSS

Helg i knappt två timmar till…

15 Maj

… därför roar jag mig med att svara på en enkät som Bokstävlarna har gjort (men som jag hittade hos TidningsIda). Det handlar om helgens

roligaste:  rösträkningen i ESC blev oväntat rafflande i år
tråkigaste: Dagens veckohandling på Maxi. Varken jag eller Herr E kände för det och klockan hade blivit alldeles för mycket. Men vi gjorde det ändå.
godaste: Den grillade bläckfisken i fredags. *mums*
läsning: romaner av Christoffer Carlsson, Hans Koppel och Barbara Ehrenreich samt DN
lyssning: andningen under dagens löpning

 
2 kommentarer

Publicerat av på 15 maj, 2011 i Kuriosa

 

2 svar till “Helg i knappt två timmar till…

  1. Emmas Bokhylla

    17 maj, 2011 at 14:27

    Ah, ESC. Missade det helt i ar, till och med att det var den har helgen det gick – hade jag inte haft FB sa hade jag nog missat totalt!

     
    • Fru E

      17 maj, 2011 at 21:41

      @Emmas bokylla: Jag är ingen jättefantast och gillade inte Saades låt… men rösträkningen är alltid rolig att kolla på och som sagt, i år blev det ju riktigt spännande! Tänk vilken bra nyhetskanal FB är, man får ju veta allt! 🙂

       

Kommentera

