RSS

Dubbelt upp! *utlottning*

30 Jun

Ta en titt på den här bilden:

Nej, ni ser inte dubbelt. Jag har två ex av Dawn Frenchs roman A Tiny Bit Marvellous!  Och båda är olästa! Min käre make som ofta är ute och reser och brukar köpa böcker som han tror jag gillar, verkar ha fallit två gånger för den här! Så nu har jag alltså två, helt onödigt, så jag tänker ha en liten utlottning. Är ni med? Skriv något som gör mig på gott humör i kommentarsfältet så drar jag en vinnare den 5 juli.

Tvekar ni och vill gärna läsa mer om boken i fråga först så kan ni kolla amazon.com/uk för lite mer info.

Lycka till!

 
5 kommentarer

Publicerat av på 30 juni, 2011 i Tävlingar

 

5 svar till “Dubbelt upp! *utlottning*

  1. Hundöra

    1 juli, 2011 at 08:34

    Den här boken vill jag ha! 😀

    Vad gör en glad på sommaren om inte ett glas bärsmoothie. Enkel att göra – nyttigt och gott!

    Recept
    1 dl Bär av eget val, tex blåbär, hallon jordgubb eller varför inte mixa
    1 dl vanlij yoghurt
    1 dl mjölk
    en halv banan om man vill ha lite matigare, annars går det lika bra utan
    Mixa ihop allt och så är det klart! Godast när den serveras riktig kall 😀

     
  2. Emma

    1 juli, 2011 at 09:41

    Även jag vill ha boken!

    Jag tycker att du har förtjänat att ta en ledig dag och slappa med en glass och en god bok på en trevlig plats. För att lyxa till det så ta en burk av valfri Ben&Jerry-smak.

     
  3. Linda

    1 juli, 2011 at 15:54

    Åh så roligt med tävling. Då ska vi se. Dawn French var medlem i The Comic Strip och en seriestripp som jag skrattar gott åt är denna:http://www.gocomics.com/pearlsbeforeswine/2011/06/17
    Så här i semestertider. Ha det gott!

     
  4. Bokomaten

    11 juli, 2011 at 15:26

    Attans att man missade det här.=)

     
    • Fru E

      14 juli, 2011 at 21:54

      Ja, lite synd. Jag tror du hade gillat. 🙂 Jag läste klart den i veckan, på semestern. Rolig!

       

Kommentera

