RSS

Vinnaren i födelsedagsutlottningen är…

01 Sep

… Vicky på böcker etc är den lyckliga vinnaren av ett presentkort på Adlibris för 150 kr, stort grattis!* (och berätta gärna vad det blir). Just nu packar jag inför en tur till Stockholm. Tack till alla som har grattat mig!

Hade tänkt springa Tjejmilen men har åkt på en dunderförkylning… Skittrist och deppigt. 😦 Men jag åker med för att heja på min löparkompis förstås! Så presentkortet kommer på mailen först på måndag, Vicky.

* Utlottningen gick till på följande sätt: Jag räknade kommentarerna från de tävlande = 17 st och gick in på slump.nu och bad om en siffra mellan 1 och 17. Det blev 11, som var Vickys kommentar.

 
7 kommentarer

Publicerat av på 1 september, 2011 i Tävlingar

 

7 svar till “Vinnaren i födelsedagsutlottningen är…

  1. CAtrin

    1 september, 2011 at 22:13

    Heja lite på mig och Cattis från Wind Up Women också! Vi ska springa som två delar av en kvartett och hoppas vinna en resa till NY …

     
    • Fru E

      2 september, 2011 at 08:58

      Absolut! Vad roligt! Tänk om ni vinner! 🙂 Lycka till!

       
  2. Vicky

    2 september, 2011 at 13:49

    Jag har haft datorn avstängd för jag har köpt en ny! Så slår man på den och får en sån här rolig överraskning. Tusen tack, jag ska använda dem väl och givetvis ska jag tala om vad jag köper.
    Fy vad trist att du inte kan springa efter att ha tränat för det. Men hoppas ändå du får en bra helg med massor av inspiration för nästa år kanske.

     
    • Fru E

      5 september, 2011 at 19:37

      @Vicky: Vad kul att det blev en glad överraskning! Ja, gissa om jag är taggad för nästa år (och så ska jag antagligen springa Malmömilen i juni)!
      @Linda: Tack, tack!
      @a-lo: I’ll be back! 😉

       
    • Fru E

      5 september, 2011 at 19:46

      PS. Vicky! Du fick 200 kr för de hade inget presentkort på 150 kr. Vilken tur va?! 😉

       
  3. a-lo (the book pond)

    2 september, 2011 at 19:54

    Neeej, du som var så laddad! Ah, det var trist. Men grattis till Vicky iaf 🙂

     
  4. Linda

    4 september, 2011 at 16:55

    Grattis till både vinnaren och födelsedagsbloggsinnehavarinnan. Med hopp om en snabb tillfriskning.

     

Kommentera

