RSS

Den där bloggträffen förra veckan…

06 Sep

… har jag inte skrivit ett jota om. Det beror inte på att jag inte har velat, men förkylning och allmän trötthet har gjort mig lite off ett tag. Och så har jag varit i Stockholm och stått över årets Tjejmil också – inte roligt – men som tur är kunde jag tröstshoppa lite kläder. Och vips! så mådde jag genast lite bättre. Och trevligt sällskap gjorde det till en nästan lika bra Tjejmilen-helg som det brukar vara.

Hur som helst, The Book Pond har sammanfattat vår träff förträffligt, så kolla gärna in det inlägget. Bilden hon har är precis densamma som jag tog, på ett ungefär, så jag gör en Ove och åker lite snålskjuts. 😉

Tack till er alla som kom – det var jätteroligt att träffas!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 6 september, 2011 i Kuriosa

 

4 svar till “Den där bloggträffen förra veckan…

  1. Ylva

    7 september, 2011 at 11:26

    Vad tokigt att du missade tjejmilen! Men bra att shoppingen piggade upp!

     
  2. Bokomaten

    7 september, 2011 at 16:51

    Stackare! Ligger själv hemma och lkänenr att jag halkar efter på bloggfronten med en brinnande hals. 8-[ Hoppas du är piggare nu i alla fall. Du får komma igen till nästa år!

     
    • Fru E

      7 september, 2011 at 22:50

      @Bokomaten: Åh, krya på dig! Visst är det hopplöst nu när skolorna börjat igen? Det slår liksom aldrig fel. Kryp ner i sängen med en bra bok så kan du blogga när du mår bättre. 🙂
      @Ylva: Shopping piggar a l l t i d upp! 🙂

       
  3. Bokomaten

    7 september, 2011 at 16:51

    känner… inte lkänenr… tydligen sladdrig på tangentbordet också, inte bara i halsen.=)

     

Kommentera

