RSS

Bokrelaterad födelsedagspresent

20 Okt

Ja! Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag! Vad gör det att åren går när det är så kul att fylla år?! Idag väcktes jag (faktiskt! Inget räv-sovande här!) av skönsjungande familjemedlemmar som kom inskridandes i sovrummet med tårta och paket, i sällskap med två mycket nyfikna hundar. Jag fick precis vad jag önskade mig!

En av presenterna var en biljett till Bokens Dag nästa vecka då stan gästas av sju olika författare, varav fem är helt nya bekantskaper:

 
5 kommentarer

Publicerat av på 20 oktober, 2011 i Kuriosa

 

5 svar till “Bokrelaterad födelsedagspresent

  1. Anna

    20 oktober, 2011 at 14:17

    Vilken härlig present!

     
  2. Lingonhjärta

    20 oktober, 2011 at 17:06

    Hurra och GRATTIS!!! Hoppas du har en helt ljuvlig dag 😀

     
    • Fru E

      21 oktober, 2011 at 18:07

      Tack för era grattis! Javisst är han bra, min man? Det ska bli jätteroligt, ha aldrig gått på Bokens dag tidigare. Mest nyfiken är jag nog på Anneli Jordahl och Jens Liljestrand.

       
  3. Amy

    20 oktober, 2011 at 21:03

    Grattis!
    Vilken bra present! =)

     
  4. a-lo (the book pond9

    21 oktober, 2011 at 13:54

    Nämen, ett försenat grattis härifrån! Och vilken utomordentligt bra present du fick.

    Ska själv försöka komma iväg på Bokens dag här i Malmö. Skrattade lite åt att Lars Kepler var inbjuden, man undrar ju förstås vem som kommer då?

     

Kommentera

