RSS

Bara för att det är så synd om mig

03 Nov

I måndags var det då dags för den där kvällen som jag och dotter M väntat på sen hon fyllde år i mars. En av presenterna var nämligen en biljett till Rihannas konsert i Malmö. Jag kompade ut från jobbet tidigare, hämtade M och tog bilen ner till Malmö där vi checkade in på hotellet, innan vi begav oss till Malmö Arena. När vi kommer dit, 40 min innan insläpp, så meddelar en stackare i megafon att konserten tyvärr blivit inställd! Man tror inte att det är sant och blev sååå besvikna! Särskilt när omständigheterna runt hennes ”sjukdom” och det faktum att hon uppträdde i Globen dagen efter är så mystiska. Tjejer grät och det var allmänt kaos runt oss. I stället för konsert blev det bio och dagen efter tröstshopping. Det blev ganska bra ändå till slut. Givetvis ingick ett besök på Pocket Shop för att jag skulle må lite bättre. 😉 Och lika självklart så kunde jag inte vara så avhållsam som The Book Pond:

 
4 kommentarer

Publicerat av på 3 november, 2011 i Böcker, Kuriosa

 

4 svar till “Bara för att det är så synd om mig

  1. a-lo (the book pond)

    3 november, 2011 at 18:51

    Ja, gud då är det självklart att man behöver lite tröst. Stackars din dotter, hoppas ni kan hitta på något annat kul i stället.

     
    • Fru E

      3 november, 2011 at 18:57

      @a-lo: Tack. Visste att du skulle förstå. 😉 Jag tror nästan jag var den som blev mest besviken. Hon tyckte ändå att det var toppen med en massa ensamtid med mamma. 🙂

       
  2. Bokälskarinnan

    9 november, 2011 at 22:13

    älskar påsen:) riktigt snygg:)

     
    • Fru E

      13 november, 2011 at 21:43

      Tack, Bokälskarinnan! Jag har inte använt den än. Det är alltid lite komplicerat för mig att byta tygkasse.

       

Kommentera

