RSS

Hej Göteborg, snart ses vi!

05 Feb

Nu är det bara drygt en timme kvar innan jag ska sätta mig på tåget till Göteborg för att gå på bloggambassadörträff inför Bokmässan 2012! Jag är så pepp, små fjärilar fladdrar lite lagom i magen och jag ser fram emot att träffa alla fellow-bloggare! Och så ska det bli väldigt spännande att höra mer om mässarbetet och träffa personerna som håller i alla trådarna. Jag är så glad för att jag har fått möjlighet att göra detta!

Men först ser jag fram emot en tågresa med trevligt sällskap. Marie och jag kommer att ha sällskap nästan hela resan och har fått platser nära varandra. Och i lilla handväskan ligger förstås en bok som jag hoppar kunna påbörja. Vilken helg det har varit! Igår var jag och dotter C på Melodifestivalen och idag Göteborg. Tisdag blir det Emmaboda (lite mindre glamoröst, kanske) och jobbkonferens. Nu ska jag kolla packningen för sjuttioelfte gången och pussa mina barn lite till!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 5 februari, 2012 i Kuriosa

 

4 svar till “Hej Göteborg, snart ses vi!

  1. Bokomaten

    6 februari, 2012 at 15:42

    Åh, vad roligt ni kommer att ha/säkert har redan! Vill naturligtvis höra myket om detta från er alla 20 när ni återvänder.=)

     
    • Fru E

      6 februari, 2012 at 20:40

      Ja, superroligt! (tycker att du och a-lo skulle ha varit med också!) 🙂

       
  2. mimmimarie

    6 februari, 2012 at 19:08

    Hur gick det? Han du fram i tid för att öppna?

     
    • Fru E

      6 februari, 2012 at 20:39

      Hej! Ja, jag hann i tid, men fick sitta i en sovvagn på en låg brits eftersom min vagn saknades…?? Fem minuter sena var vi, så jag var ändå nöjd och hann i tid. Berätta! Hur hade ni det? Kom ni överens om något ang det fortsätta arbetet?

       

Kommentera

