RSS

Medicin för en sjukling

20 Mar

Jag är hemma sjuk för andra dagen i rad och håller på att dö av rastlöshet. Försöker vila eftersom det är det jag behöver, men det är inte lätt… Vid 16-tiden (!) kommer så äntligen posten och jag skyndar ut för att se om det kanske, kanske är nåt till mig… Och det är det! 🙂

Och inte vad som helst heller utan väldigt efterlängtade böcker! En ljudbok från trevliga A Nice Noise: Alla mina vänner är superhjältar av Andrew Kaufman samt från Adlibris: Sadie Jones alldeles färska The Uninvited Guests!

Bättre medicin finns nog inte! Eller hellre, det är nu det börjar bli roligt att vara sjuk! 😉

 
2 kommentarer

Publicerat av på 20 mars, 2012 i Böcker, Kuriosa, Ljudbok, Rec.ex.

 

2 svar till “Medicin för en sjukling

  1. Bokomaten

    22 mars, 2012 at 15:50

    Åh, stackare.:( Fortfarande sjuk. El ska jag kanske säga grattis till lästiden.;) Sadie Jones-boken kände jag inte till, ruggigt fint omslag i alla fall.:)

     
    • frue

      22 mars, 2012 at 20:54

      Ja, alltså, jag har (haft?) världens mest segdragna förkylning. Mått hyfsat i veckorna och sen däckat på helgen i typ tre veckor i rad. Nu kände jag att jag bara måste bli helt kry och sjukskrev mig ett par dagar. Det gjorde susen – jag mår mycket bättre! (Och ja, hann ju läsa en del också…)

       

Kommentera

