RSS

Tur att jag snart har påsklov!

03 Apr

 
7 kommentarer

Publicerat av på 3 april, 2012 i Böcker

 

7 svar till “Tur att jag snart har påsklov!

  1. a-lo (the book pond)

    3 april, 2012 at 19:23

    Ser ut som nya böcker allihop dessutom!

     
  2. Lingonhjärta

    4 april, 2012 at 03:49

    Blev helt upp över öronen jättekär i Bauers första bok! Helt fantastisk författare!! 😀

     
    • Fru E

      4 april, 2012 at 19:25

      Ja, fy vad obehaglig den var! Har höga förväntningar på den här, faktiskt!

       
  3. Bokomaten

    4 april, 2012 at 10:39

    Herregud, ser lika optimistiskt ut som min läshög… Jag ska dessutom försöka umgås en massa under helgen..

     
    • Fru E

      4 april, 2012 at 19:24

      Jag ska försöka läsa så många jag hinner, men tror faktiskt inte själv att jag hinner alla. Precis som du vill jag umgås lite med familj och vänner också. Men visst är den fin?! Många godbitar i den högen! 🙂

       
  4. Smutstiteln

    4 april, 2012 at 18:08

    Ja brist på böcker att läsa till ledigheten kommer du i alla fall inte ha. 🙂 Ha en fin påsk.

     
    • Fru E

      4 april, 2012 at 19:23

      Nej, det tror jag väl inte. 😉 Tack detsamma!

       

Kommentera

