RSS

Utlottning: Havsmannen

21 Apr

Nu är det dags för en utlottning här på Fru E:s böcker!

Jag har ett alldeles oläst ex av Carl-Johan Vallgrens Havsmannen som jag fått ofrivilligt eftersom jag missade att avbeställa bokklubben Gondols förra månadsbok. Det hade ju inte gjort så mycket om jag velat läsa boken, men tyvärr känner jag mig inte det minsta sugen. Men jag hoppas att någon av er vill läsa den!

Reglerna är enkla. Lämna en kommentar här nedan för en lott. Har du en blogg får du gärna länka till min utlottning och på så sätt få två lotter. Jag drar vinnaren på Världsbokdagen 23/4 (runt 22-tiden)!

Här kan du läsa vad Calliope, Metta och Anna tyckte om Havsmannen.

 
7 kommentarer

Publicerat av på 21 april, 2012 i Tävlingar

 

7 svar till “Utlottning: Havsmannen

  1. Lotten

    22 april, 2012 at 10:56

    Hej,
    Jag deltar gärna och har skrivit om det på bloggen:
    https://lottensbokblogg.wordpress.com/2012/04/22/fru-es-utlottning-av-havsmannen/

     
  2. Bokdivisionen

    22 april, 2012 at 11:24

    Jag är tvärtemot dig supersugen på denna och har skrivit om utlottningen här: http://bokdivisionen.wordpress.com/2012/04/22/fru-e-lottar-ut-havsmannen/

     
  3. Jenny

    22 april, 2012 at 11:47

    Hej!

    Jag vill gärna läsa den boken. Därför är jag hemskt gärna med i utlottningen av den. Jag har tipsat om din utlottning på min blogg. 🙂

     
  4. Alexandra Eriksson

    22 april, 2012 at 18:28

    Hej Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om den spännande boken!
    Ha det bra!’
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

     
  5. PERNILLA

    22 april, 2012 at 18:29

    Hej jag vill gärna var med!
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

     
  6. Emeli

    22 april, 2012 at 22:22

    Jag har läst men vill ge den till min mamma som bara älskar Vallgren.

     
  7. Clara

    23 april, 2012 at 00:23

    Jag vill också pröva lyckan!

     

Kommentera

