RSS

Häng med vettja!

09 Maj

Tisdag om en dryg vecka, den 15 maj, så ska jag åka med Bokmania på en litterär webbresa till Sydafrika! Jag vet inte riktigt hur detta ska gå till, men kommer sätta mig bekvämt till rätta i kupén (läs: fåtöljen) och luta mig tillbaka och bara följa med. Jag tror att det kommer att bli lite om den hyllade romanen Agaat  som jag inte blev mindre sugen på att läsa efter att ha sett författaren intervjuats på Babel. Skynda er att boka plats så ses vi på tåget! Läs mer och anmäl dig här. Hoppas att jag får sällskap! 🙂

 
3 kommentarer

Publicerat av på 9 maj, 2012 i Kuriosa

 

3 svar till “Häng med vettja!

  1. Bokmania

    10 maj, 2012 at 11:15

    Kul att du ska hoppa på surftåget, och tack för reklamen 🙂

     
  2. Bokomaten

    11 maj, 2012 at 09:37

    Åh, jag har missat Babel två veckor i rad nu. Får bli kvällsnöje ikväll, tror jag bestämt. Är personligen lite trött på Sydafrika efter att ha jobbat med det som tema ett år, men kanske hänger på ändå.=) Alltid kul med bloggprojekt!

     
    • Fru E

      11 maj, 2012 at 16:22

      Kolla in Babel och hör författaren berätta om Agaat, mycket intressant! Jag hinner heller aldrig se Babel i tid så det är tur att SVTPlay finns! Oj, jobbat med Sydafrika ett helt år! Det låter mastigt! Du måste vara något av en expert vid det här laget! 😉

       

Kommentera

