RSS

Packar min kappsäck…

12 Jul

… gör jag för imorgon är det min tur att ha semester!!

Jag ser fram emot 11 dagar med sol, bad, god mat, umgås med min man och mina barn och så förstås ATT LÄSA!

Det blir lite stiltje på bloggen framöver. Kanske ett och annat förinställt inlägg dyker upp (om jag hinner).

Ha en jättefin sommar så hoppas jag att vi ses i augusti!

PS. Vad tror ni om min hög? Jag ska börja lite lätt med Den man älskar. Tror och hoppas att det kan vara en underhållande, lite romantisk och lättläst roman som passar att varva ned med. Sen blir det svårare att välja nr 2…

Kram till alla från mig!

 
7 kommentarer

Publicerat av på 12 juli, 2012 i Böcker, Kuriosa, Resor

 

7 svar till “Packar min kappsäck…

  1. mimmimarie

    12 juli, 2012 at 21:12

    En fin hög. Lite förvånad över att du ger dig på Tatiana de Rosnay igen. Du var inte särskilt impad av Huset du älskade som du gav mig sedan. Ha en trevlig semester.

     
  2. Fru E

    12 juli, 2012 at 21:32

    Du har en poäng där, Marie! Jag gillade verkligen INTE Huset du älskade, MEN tyckte väldigt, väldigt mycket om Sarahs nyckel och gillade Bumerang så jag tror – och hoppas! – att den där romanen bara var en tillfällig svacka. Har du läst Colombes granne? Tack, nu ska jag njuta av ledigheten!

     
  3. Lotten

    12 juli, 2012 at 23:38

    Bländverk är en riktig höjdare. Tyckte jag;-)

     
  4. Lena

    13 juli, 2012 at 15:58

    Ser ut som en riktigt trevlig läshög!

     
    • Fru E

      25 juli, 2012 at 16:56

      Med facit i hand: Det var det också! 🙂

       
  5. Leah Alexandra

    4 augusti, 2012 at 22:40

    Bländverk gillade jag.

    Colombes granne vill jag väldigt gärna läsa. Den verkar vara hur bra som helst.

     
    • Fru E

      7 augusti, 2012 at 14:36

      Jag gillade båda! 🙂

       

Kommentera

