RSS

Igår var det den 3 september…

04 Sep

… och då skulle jag presentera vinnaren i min födelsedagstävling men jag hade fullt upp med att chatta med författaren Fredrik Backman och andra läsare om hans debutroman En man som heter Ove (mer om den på recensionsdagen 12/9). Och så är det ju så himla trist att ingen av er gissade rätt. Bilden visar Getingsommar av Denise Mina. Om ni hade gjort som jag tipsade om, d v s klickat på bilden och därmed förstorat den, så hade ni ju sett att en viss Harris nämns och det låter ju varken särskilt svenskt (Kvinnorna på stranden) eller särskilt schweiziskt (Small World), eller hur? Så, jag är ledsen men  det blev faktiskt ingen vinnare i tävlingen den här gången…

 
2 kommentarer

Publicerat av på 4 september, 2012 i Tävlingar

 

2 svar till “Igår var det den 3 september…

  1. Lotten

    9 september, 2012 at 19:57

    Vad tråkigt! Jag klickade på bilden men den var fortfarande för liten för min dåliga syn för att jag skulle kunna urskilja texten;-)
    Så kul det lät med chatt med Fredrik Backman!

     
    • Fru E

      11 september, 2012 at 21:42

      Aj då! Jag fick den ganska stor och tydlig på min dator. Men visst var det trist att inte kunna basunera ut en vinnare! Chatten med Fredrik Backman var dessvärre ganska rörig. Den organiserades på så sätt att man svarade med kommentarer på ett blogginlägg. Supersvårt att hålla reda på fråga och svar bland alla oss som var med på chatten. Men intrycket jag fick var att jag gärna hade pratat lite mer med honom. 🙂

       

Kommentera

