RSS

… och det blev en riktigt fin måndagkväll!

17 Sep

Ni vet. Måndag. Inte så himla kul. Helgen var som vanligt alldeles för kort och sängen extra mjuk och skön imorse när klockan ringde strax före 6. Men jag kämpade mig upp, medveten om att jag – som alltid på måndagarna – har en 10 -timmars arbetsdag framför mig. Suck.

Kommer hem vid 19-tiden. Ut med hundar, fixa kvällsmat och läsa läxor. Allt går i ett när Herr E är ute och reser. Så säger ena dottern att jag har fått ett brev och ”det är nog en bok”. Min genast mycket piggare blick ser ett stort grönt kuvert i dagens brevhög. Lycka! Excess har skickat mig Mitt liv i 23 yogaställningar OCH Fjäril i koppel! Desseutom två jättefina skyddsomslag till böckerna och fyra bokmärken som man sätter fast i bokryggen lite praktiskt.

Är det inte underbart hur en ganska trist dag plötsligt känns helt okej?!

För mig blir det första gången med Excess-formatet så det ska bli spännande! Någon som har testat? Synpunkter? Jag hoppas mycket på Mitt liv i 23 yogaställningar också. Hoppas att den är i stil med Eat, pray and love.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 17 september, 2012 i Kuriosa, Rec.ex.

 

2 svar till “… och det blev en riktigt fin måndagkväll!

  1. Vicky

    24 september, 2012 at 12:37

    Jag slog upp dig för att länka och fick denna roliga överraskning! Kul med ny sida – fin med 🙂

     
    • Fru E

      24 september, 2012 at 19:41

      Ja, hade ju gärna velat behålla min gamla, men det gick ju inte, tyvärr. Detta tema var det som var mest likt det förra så därför valde jag det. Ska väl be dottern hjälpa mig att lägga in någon fin header också, vid tillfälle. Fint att du hittade hit till mig. 🙂

       

Kommentera

