RSS

Kollar kläder på Bokmässan

27 Sep

20120927-144529.jpg

Åh, nu är jag på plats på Bokmässan! Lycklig som ett barn på kalas! Efter att ha lokaliserat vårt bloggrum följde jag med mimmimarie och kollade på Gudrun Sjödens modevisning! Kläderna var färggranna och fina, men tyvärr var det ingen som presenterade dem så vi visste inte vad vi såg. Sen var jag förbi Specialpedagogiska skolmyndigheten och pratade med dem om särskilt stöd i skolan, innan jag träffade en f d kollega för lunch. Nu är jag mätt och belåten och redo för mässgolvet igen!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 27 september, 2012 i Bokmässan, Uncategorized

 

Kommentera

