RSS

Minglarnas afton

29 Sep

Först hade vi bloggambassadörer vårt eget mingel med inbjudna förlag och författare. Erika och Thomas Erikson

Debutanten Manne Fagerlind som skrivit Berg har inga rötter

Sedan gick vi vidare till Forma Books förlagsmiddag på Ordenhusen i Johannesberg. Otroligt vacker byggnad, fantastisk mat och många trevliga möten! 

Förrätten var olika sushirätter. Vackert för ögonen och många härliga smaker. 

Anna med Ann Rosman, som pratade om sin senaste roman Mercurium på ett sätt som gjorde att jag insåg att jag MÅSTE se till att läsa hennes böcker så idag beger jag mig till monter för att få den första signerad!

Monika, Simona Ahrnstedt och jag. Kul att Simona kom ihåg min blogg och min recension om Överenskommelser. Jag var en av hennes tidigare läsare som skrev om boken och hon mindes hur hon hade läst mitt inlägg då nätuppkopplingen plötsligt la ner (något hon också bloggade om, men tyvärr hittar jag det inte nu).

 
5 kommentarer

Publicerat av på 29 september, 2012 i Bokmässan, Författare IRL

 

5 svar till “Minglarnas afton

  1. Anna (...med näsan i en bok...)

    29 september, 2012 at 12:14

    Trots att jag blundar älskar jag att det finns ett foto på mig och Ann – risken är stor att jag snor det!

     
    • Fru E

      29 september, 2012 at 22:36

      Hej Anna! Sno på du! 🙂 Jag tycker att det är riktigt bra, trots att du blundar. Det ser ut som om hon lyssnar intensivt på vad du säger. 🙂

       
  2. Hanneles bokparadis

    30 september, 2012 at 12:14

    Det ser nästan lika gott ut som på invigningen, skånsk tema då.

     
  3. Erika

    2 oktober, 2012 at 19:56

    Haha ja det är ju inte bara Anna som blundar 🙂

     
    • Fru E

      6 oktober, 2012 at 11:37

      Nä, visst är det lustigt hur jag lyckats ta korten när motivet blundar två gånger? En bedrift i sig. 😉

       

Kommentera

