RSS

Mitt nya snygga mobilskal

28 Jan

mobilskal(Av någon märklig anledning så lägger sig bilderna ner som jag tar ståendes när jag publicerar i bloggen, varför är det så? Har ju redigerat, roterat och sparat bilden korrekt? Nå ja, ni får väl luta på era huvuden lite.)

Ny telefon = nytt mobilskal! Detta beställde jag från bästa etsy för en dryg vecka sen och idag dök det upp! Det är så fint, tycker jag och passar ju verkligen mig. 🙂 Nu längtar jag till våren och att sitta på en parkbänk med en bra bok i handen. Det är ju liksom jag som sitter där och läser, visst ser ni det?

 
11 kommentarer

Publicerat av på 28 januari, 2013 i Kuriosa

 

11 svar till “Mitt nya snygga mobilskal

  1. mormor Hanneles bokparadis

    29 januari, 2013 at 09:11

    Mysigt, jag har en liknande bild inramat: en mormor och barnbarn läsandes under ett träd.

     
    • Fru E

      30 januari, 2013 at 20:57

      Åh, det låter fint! Du kan ju göra ett eget mobilskal med bilden på. Det skulle vara sött.

       
  2. Bokomaten

    29 januari, 2013 at 15:45

    Det syns ju klart och tydligt att det är du! Och sååååå fint det är!! Blir riktigt avis. Synd sånt oftast bara finns till itelefoner.=)

     
    • Fru E

      30 januari, 2013 at 20:58

      Tack. Du har helt rätt. Det gäller att veta sånt när man väljer telefon.;-) Men jag blir helt gaaalen på att de ändrar modell på laddare för varje modell. Sånt slöseri (och dyrt!)!

       
  3. Ylva

    30 januari, 2013 at 12:55

    Ja, det är ju du, hihi… Akta så du inte får det där stora äpplet i huvudet!

     
    • Fru E

      30 januari, 2013 at 20:59

      Jag kommer inte märka nånting eftersom min bok är så bra, Ylva! 😉

       
  4. Maria

    30 januari, 2013 at 20:10

    Tjusigt! 😀

     
    • Fru E

      30 januari, 2013 at 21:00

      Tackar. 🙂

       
  5. Eva

    31 januari, 2013 at 13:29

    Snygg! Gäller att tänka på mycket när man väljer telefon. Jag kan ta foton med min men inte få ut dem… Den är visserligen flera år gammal (arv av dottern, som vanligt) men ändå, hur tänkte de? Får nog bli en ny och då ska man alltså tänka på skal också. Ditt är verkligen tjusigt!

     
    • Fru E

      31 januari, 2013 at 21:32

      Egentligen tycker jag att det är lite av ett gissel att grejer måste bytas ut hela tiden, att ingen håller. Jag blir lite irriterad på det. Det är mycket att tänka på, defintivt! Jag är så nöjd över mitt mobilskal, blir glad bara av att se det. 🙂

       
      • Eva Ullerud

        31 januari, 2013 at 23:44

        Helt rätt! 🙂

         

Kommentera

