RSS

En försummad blogg

27 Feb

Nej, jag har inte slutat blogga om mina böcker, men livet kom emellan. Hoppas att inte alla läsare flytt efter den ofrivilliga stiltje som rått här på bloggen. Jag har helt enkelt haft mycket omkring mig rent allmänt och också varit i USA och tittat på hus, skaffat social security number och förstås shoppat… böcker! (Varför är ingen förvånad?)

Jag hade kollat in en bokhandel som verkar både personlig och påhittig, A cappella Books, men kom dessvärre aldrig dit den här gången. Hederliga gamla kvällsöppna Barnes & Noble besökte jag dock efter en middag på Maggiano’s och kom ut med dessa godingar:

USJag älskar att komma dit på en lördagkväll och se affären full av bokläsare som sitter i caféet eller fönstersmyg och bläddrar i ännu oköpta böcker och personalen som går och plockar i hyllor, snabba på att hjälpa till om man letar efter någon särskild bok eller bara vill få tips! Precis så borde alla bokhandlar vara!

Nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen. Det finns en mängd obloggade böcker att skriva om!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 27 februari, 2014 i Böcker, Kuriosa

 

2 svar till “En försummad blogg

  1. Vicky

    27 februari, 2014 at 14:53

    Nej, jag har inte flytt, utan tvärtom börjat komma tillbaka lite långsamt till bloggvärlden! Men vad är detta om USA, flyttplaner? *nyfiken* 😉

     
    • Fru E

      7 mars, 2014 at 22:27

      Hej Vicky! Jo, vi ska flytta till USA i maj, men bara för ett drygt år. Det är dags för ett äventyr,tyckte vi! (det är min man som jobbar för ett svenskt företag som har kontor där). Kul att se dig här igen! 🙂

       

Kommentera

