RSS

Läs Kerets noveller i fb-bokcirkel med mig!

15 Mar

20140315-115429.jpg

Anna på bokbloggen och dagarna går skrev en efterlysning på Facebook om deltagare till en novellbokcirkel och jag nappade förstås! Valet föll på Etgar Kerets alldeles pinfärska novellsamling Plötsligt knackar det på dörren. I fredags fick jag mitt ex och efter rådfrågning på Twitter var det just den jag valde att påbörja sent igår kväll. Jag har läst fyra av dem och den lätt absurdistiska tonen känns igen från Kerets andra novellsamling på svenska, Åtta procent av ingenting. Det ska bli spännande att höra de andra deltagarnas tankar…

Men än finns det tid, om du är sugen på att hänga på, vi startar diskussionerna först på måndag!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 15 mars, 2014 i Bokcirkel på nätet

 

3 svar till “Läs Kerets noveller i fb-bokcirkel med mig!

  1. Mia Eggimann

    15 mars, 2014 at 21:48

    Har inte boken tyvärr, har mailat Brombergs men ingen bok. Hade varit skoj.

     
    • Fru E

      18 mars, 2014 at 10:30

      Ge inte upp! Kanske boken kommer? Jag fick svar ovanligt sent för att vara Brombergs, efter en vecka.

       

Kommentera

