RSS

Liten roadtrip till Florida

13 Jun

Igår kom vi hem från en liten semester i Orlando, Florida. Det tog ungefär 7 h dit med bil från oss, men då är lunchpaus, tankning och hundrastning inkluderad i restiden! 😉

Det blev lite läst vid poolhänget en dag och så på kvällarna en stund innan sänggång, men annars sprang vi mest fötterna av oss på Universal Studios och Adventure Island. Och så lite (obligatorisk) shopping, nu på Premium Outlet som bestod av ca 180 affärer! *I’m in heaven!*

Men nu har jag snart läst ut A grown-up kind of pretty. Jag gillar den mycket, framförallt den lågmälda humorn och värmen som lyser igenom alla svårigheter. Jag hoppas jag kan avsluta den under morgondagen. Det enda som är planerat då är en löprunda med sonen W på morgonen. Sen får jag hålla mig hemma för under dagen så levereras en soffa, soffbord och en lampa till oss. Långsamt börjar vi komma i ordning här…

Till sist bjuder jag er på den här fantastiska läsbilden, tagen på en motorväg på vägen ner mot Orlando! Och jag ser direkt vissa specifika fördelar med att läsa e-böcker! 😉

20140612-215316-78796755.jpg

 
3 kommentarer

Publicerat av på 13 juni, 2014 i Kuriosa, Resor

 

3 svar till “Liten roadtrip till Florida

  1. Marie (enochannanbok)

    13 juni, 2014 at 10:50

    Härlig bild! Och man blir allt lite avis på ”en liten roadtrip” 😉

     
    • Fru E

      13 juni, 2014 at 23:40

      Vi var tvungna att köra ikapp mc:n för att jag ville ta en bild. Det gick undan men kvinnan bakpå var så inne i sin bok. 🙂

       
  2. Calliope

    14 juni, 2014 at 11:49

    Haha, vilken underbar bild! Jag skulle inte ha vågat läsa varken e-bok eller annat där men heja de som är modiga nog att våga 😀

     

Kommentera

