RSS

A dream came true

19 Jun

Sonen W vet hur mycket jag har sett fram emot att strosa runt i Barnes & Noble här i USA och han gillar Starbucks Chai latte väldigt mycket. Och i varje Barnes & Noble finns det ALLTID en Starbucks. Därför föreslog han redan hemma i Sverige att vi kunde åka till Barnes & Noble tillsammans, kolla lite och sen sätta oss på Starbucks med fika och bok. Så det var exakt vad vi gjorde idag!

Först tittade vi lite på nya böcker. Det fanns en massa spännande nytt av t. ex. Sadie Jones och C. J. Box. Sen tittade jag på rekommenderat-hyllan och när jag stod och läste på baksidan av James Dashners The Maze Runner, kom det förbi en kvinna och sa entusiastiskt: ”Oh, that’s a good one, I loved it! Det faktum att jag läst om den redan (jag tror den kommer på svenska i höst?), gjorde att jag inte kunde motstå ett inköp.

Sedan satte vi oss utanför Starbucks med våra böcker, jag och W, och hade det så mysigt, så mysigt. Jag läste också ut min bok, Under the Silent Moon av Elizabeth Haynes. Mer om den kommer i ett annat inlägg. Nu ska vi ner till poolen!

20140619-141927-51567417.jpg

 
2 kommentarer

Publicerat av på 19 juni, 2014 i Kuriosa

 

2 svar till “A dream came true

  1. Lottens Bokblogg

    19 juni, 2014 at 20:36

    Nu blev jag aaavundsjuk (som latte- och bokberoende 😉 ).
    Låter helt enkelt underbart!

     

Kommentera

