RSS

Vinnaren av ett fint bokmärke presenteras…

25 Aug

… men först och främst: Tack för alla grattishälsningar på bloggens 6-års dag och för alla spännande boktips! Jag noterar.

Det var fyra stycken tävlanden och jag numrerade helt enkelt er i turordning efter när ni lämnade er kommentar. Sen använde jag mig av slump.nu för att dra en lycklig vinnare. Det blev nr 1, det vill säga Elina! Stort grattis till dig! I veckan ska jag ge mig ut och leta efter ett passande bokmärke till dig. 🙂

PS. Elinas egen bokblogg fyller tre år i dagarna och jag är med och tävlar i hennes utlottning! Allt du behöver göra för att delta i utlottningen om 2 pocketböcker är att svara på några frågor om dig själv.

 

 
5 kommentarer

Publicerat av på 25 augusti, 2014 i Tävlingar

 

5 svar till “Vinnaren av ett fint bokmärke presenteras…

  1. Elina

    25 augusti, 2014 at 18:52

    Wow! Vilken skräll! (; (: Jag trodde faktiskt inte att jag skulle vinna oavsett odds. Vad roligt!

     
  2. Bokomaten

    2 september, 2014 at 14:11

    Åh,men grattis i efterskott!!! Jag har haft en hysterisk terminsstart annars hade jag naturligtvis grattat på dagen också. Vilka fina bokmärken också. Grattis till Elina!=)

     
    • Fru E

      3 september, 2014 at 01:58

      Tack, tack! 🙂

       
  3. Elina

    10 september, 2014 at 16:27

    Idag kom brevet med vinsten! Sentimentalt lycklig = me! ♡

     
    • Fru E

      11 september, 2014 at 15:25

      Åh så bra! Blev lite orolig att det skulle fastna i tullen eller nåt, kan vara lite problematiskt och skicka grejer! Fint att du blev glad! 🙂

       

Kommentera

