RSS

Vill du läsa Jodi Picoults nya roman?

31 Okt

IMG_2599-0Eftersom både jag och Herr E fick varsin bok av Jodi Picoults nya roman, Leaving Time så har jag ny ett s i g n e r a t exemplar att lotta ut!

Vill du ta chansen att vinna Leaving Time så lämna en kommentar nedan med din hittills bästa läsupplevelse 2014. Vill du öka dina vinstchanser så dela detta inlägg på twitter, Facebook eller på din blogg och tala om det för mig. Tävlingen avslutas kl. 18 torsdagen den 6 november.

Lycka till!

 
9 kommentarer

Publicerat av på 31 oktober, 2014 i Tävlingar

 

9 svar till “Vill du läsa Jodi Picoults nya roman?

  1. Anna

    1 november, 2014 at 17:52

    Jag vill vara med Min bästa läsning i år får bli Floden mellan bergen av Thiong’o. Delar på FB under kvällen.

     
    • Fru E

      4 november, 2014 at 03:56

      Spännande, kanske får han nobelpriset en dag, han tippas ju ofta som tänkbar kandidat.

       
  2. Eva Karlsson

    1 november, 2014 at 18:44

    Min bästa läsupplevelse i år är Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt.
    Den handlar om fjortonåriga June och hennes speciella förhållande till sin morbror Finn, som dör i aids. Senare träffar hon Toby som sörjer Finn lika mycket som hon.
    Jag grät massor. För det är sorgligt men också fint och hoppfullt. Boken skickade mig också tillbaka i tiden till min egen ungdom och den jag var då, och bara det var en upplevelse.
    http://riktigare.com/2014/11/01/leaving-time-kan-bli-din-nasta-lasning/

     
    • Fru E

      3 november, 2014 at 21:49

      Jag grät också till den här boken, så fin.

       
  3. Pernilla J

    1 november, 2014 at 22:56

    Min bästa läsupplevelse hittills i år är nog en av de första böckerna jag läste 2014, Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt.

     
    • Fru E

      3 november, 2014 at 21:50

      Du också? 🙂 Populär bok.

       
  4. Irene

    4 november, 2014 at 20:31

    Jag är gärna med i utlottningen och har delat på facebook! 🙂
    Bästa läsupplevelsen för mig i år är Kvinnan på övervåningen av Claire Messud.

     
    • Fru E

      10 november, 2014 at 23:22

      Håller med dig. Den var riktigt bra.

       

Kommentera

