RSS

Datorhaveri! Och en vinnare!

10 Nov

Efter sju år med min trotjänare, verkar det som om min dator till sist gett upp och jag inser att jag måste ha en ny. Därför har det varit lite tyst här på bloggen (bokhögen med lästa-böcker-som-väntar-på-att-bli-bloggade-om har hunnit bli enorm!) och därför har jag inte basunerat ut vinnaren i min utlottning än… Men här kommer det:

Vinnaren av ett signerat ex. av Jodi Picoults nya roman Leaving Time är Pernilla J! Grattis! Mejla mig din adress så skickar jag boken så fort jag hinner.

Tack till er som var med och tävlade och för att ni tipsade om era favoriter.

Nu hoppas jag att jag kan fortsätta och låna dotter C:s dator så att jag kan få lite inlägg publicerade i väntan på min nya dator.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 10 november, 2014 i Kuriosa

 

2 svar till “Datorhaveri! Och en vinnare!

  1. Eva Karlsson

    11 november, 2014 at 21:23

    Trist med datorhaveri! Har du förlorat innehåll eller har det gått bra? Kan du få en ny med å ä ö?Passar på att gratta Pernilla J!

     
    • Fru E

      16 november, 2014 at 04:30

      Nej, blir en med ett amerikansk tangentbord om jag köper den här, men ska kolla direkt med Dell om det går att beställa en med svenskt tangentbord till rimlig kostnad… Men förmodligen inte.

       

Kommentera

