RSS

Jag läser Augustprisnominerade!

09 Nov

Yes, please! Om man får en förfrågan om att läsa böcker som blivit nominerade till Augustpriset, är det väl klart man tackar ja! Nu har fyra fina hittat hem till mig och min älskade brevlåda, en köpte jag ju själv för några veckor sen. Ikväll börjar jag läsa – ole dole doff! Jag tänker att det nog blir Mary av Aris Fioretos, men har inte riktigt bestämt mig. Underbara litteratur, vad livet vore futtigt utan dig! ❤ Här hittar du hela listan på de 18 nominerade böckerna till årets Augustpris. Den 23 november tillkännages vilka som vann.

PS. Har du läst någon av de nominerade? Har du någon favorit till vinsten?

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 november, 2015 i Böcker, Facklitteratur, Nyheter, Rec.ex.

 

Kommentera

