RSS

Augustpriset söker ambassadörer!

20 Sep

bild-ambassadorer-sokesDet här dök upp i mitt flöde förra veckan! Augustpriset söker ambassadörer! Det är vid såna här tillfällen som jag förbannar min lättja som svept in över mitt bloggliv det här året. Hur kul hade inte detta varit? År 2012 var jag bloggambassadör för Bokmässan i Göteborg och det var verkligen jätteroligt! Förra året fick jag flera av de nominerade böckerna att läsa och skriva om (du hittar dem under kategori ”Augustpriset 2015”). Också det superkul!

De söker ambassadörer som skriver regelbundet och intresseväckande om litteratur i sociala medier. Du får VIP-inbjudan och pressackreditering plus recensionsexemplar. Jag vet några som var med på både nomineringseventet och galan förra året och det var tydligen helt fabulous! Så ta chansen! Anmälan senast 21 september till jenny@augustpriset.se Och här kan du läsa mer om det prestigefyllda uppdraget.

Så även om jag själv inte kvalificerar det här året, så tycker jag att det ska bli väldigt kul att följa rapporteringen! Jag ä l s k a r Augustpriset!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 20 september, 2016 i Augustpriset 2016, Nyheter

 

Kommentera

