RSS

Finaste födelsedagen!

27 Okt

Jag har fyllt år! För en vecka sen väcktes jag av sång i trappan och in kommer min fina familj med tårta och paket. Jag älskar födelsedagar! Bästa presenten ever ser ni här nedan. Min älskade Herr E har under en dryg månads tid smugit och fixat och haft tät mejlkontakt med den underbara personalen på min favoritbokhandel FoxTale Book Shoppe i Woodstock, GA! Tillsammans fixade de ihop ett bokpaket till mig med lite annat i också, tillsammans med ett fint födelsedagskort. Jag blev rörd och otroligt glad! Har redan börjat läsa lite i Rick Braggs bok och känner igen mig i Södern-beskrivningarna. Det är lite bitterljuvt, för jag längtar ju tillbaka när jag läser om det!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 27 oktober, 2016 i Böcker, Bokhandlare

 

4 svar till “Finaste födelsedagen!

  1. Vargnatts bokhylla

    27 oktober, 2016 at 21:22

    Grattis i efterskott! 🙂

     
    • Fru E

      31 oktober, 2016 at 15:11

      Tack så mycket!

       
  2. Lion´s Library

    28 oktober, 2016 at 13:39

    Grattis i efterskott! 🙂

     
    • Fru E

      31 oktober, 2016 at 15:11

      Tack snälla!

       

Kommentera

