RSS

Sommarpåse Lyx har kommit fram till mig

19 Jun

Oj, oj! Att det kunde rymmas så här mycket i postens L-påse och ändå inte väga mer än max 2 kg, trodde jag aldrig! När jag kom hem från minisemestern låg ett maffigt paket i brevlådan, precis som jag hade hoppats att det skulle. Här ser ni allt det fina jag fick:

 

Paketet innehöll:

Böcker: Romarblod  av Steven Saylor (som jag aldrig läst någonting av tidigare så det ska bli spännande), Anne Wilsons Kakor på nolltid samt Djurens sjätte sinne av Michael Streeter.

Choklad: 3 små Marabou Premium, 1 jordnör och kola bar, 1 stor Marabou Daim, 1 liten mjölkchoklad, 1 liten guldnougat, 1 stor tranbärschoklad, 1 stor After Eight, 1 liten Plopp saltlakrits, 1 liten kex choklad

Dryck: 2 portionspåsar kaffe (Latte och Capuccino – godare än mitt pulverkaffe, sägs det 😉 ), en mix som jag kan göra Mojito av.

Välbefinnande: Skumbad med persika, läppglans i tårtask, läppgrejs från Yves Rocher, mascara, doftpåse ”indian Chai” som gjorde hela paketet väldoftande!

Övrigt: tavla (!), första säsongen av Murder City på dvd (som jag inte sett men det verkar vara precis vad jag gillar), armband i trä, brödkryddor (min uppmärksamme hemliga bokvän har noterat att jag gärna bakar), en massa socker med vaniljsmak att ha i te eller kaffe (men de gav jag til mina döttrar som vill ha socker i teet, jag föredrar utan) samt fyra tuggben till mina två hundar!!

Jag är så tacksam och så glad och helt överväldigad! Jag hoppas innerligt att du får ett lika fint paket av din hemliga bokvän. Kanske har jag en aning om vem du är, jag gissar i alla fall att det här är du! Har jag rätt? 😉

 
1 kommentar

Publicerat av på 19 juni, 2009 i Kuriosa

 

Etiketter: , , ,

Ett svar till “Sommarpåse Lyx har kommit fram till mig

  1. Din hemliga bokvän

    19 juni, 2009 at 23:02

    Din hemliga vän är glad att du är nöjd. Jag hade jättekul medans jag planerade, samlade och packade ditt paket. Du får gärna skriva till mig senare och berätta vad du tyckte om böckerna. Detta alltså när du får reda på vem jag är HeHe

     

Lämna en kommentar